Sunday, July 10, 2016

Onexox :Bisnes Telekomunikasi Adalah Bisnes Yang Kalis Kemelesetan Ekonomi



·         Bisnes telekomunikasi adalah bisnes yang kalis ekonomi – Telefon adalah satu benda keperluan penting dalam hidup kita pada masa kini! Walaupun kos hidup kian meningkat,pengguna tetap akan topup telefon mereka!
·         Bisnes sen-sen tapi untung besar! – Ya! Mungkin anda lihat bisnes telekomunikasi ni untung sen-sen saja,tapi hakikatnya anda boleh lihat sendiri..Bisnes sen-sen ni lah yang untung besar!
·         Jana pendapatan pasif setiap kali pelanggan topup! – Ya! anda akan dibayar setiap kali pelanggan onexox anda topup! Tidak kira pelanggan tersebut topup tempat anda atau tempat-tempat lain,yang penting dia beli simkad onexox tersebut dari anda,anda akan mendapat keuntungan pasif sentiasa.
·         Bisnes telco yang sebenar! Bukan sebuah program semata-mata. – Anda boleh lihat,OneXOX adalah bisnes telco yang sebenar..Buktinya harga simkad yang dijual adalah sama seperti di luar sana,hanya RM10 sahaja!
·         Patuhi Syariah – Syarikat telekomunikasi yang patuhi syariah.Disenaraikan dalam Sekuriti Patuh Syariah oleh Majlis Penasihat Syariah Malaysia.
·         Ketulusan syarikat OneXOX membayar Insentif – OneXOX adalah merupakan sebuah syarikat yang tulus dan boleh dipercayai.Segala insentif pengedar dan juga UGU biasanya akan dibayar pada 15hb – 16hb tanpa sebarang masalah ataupun sekatan.CEO Onexox juga iaitu Arie Sham,sentiasa dekat dengan pelanggan-pelanggannya.Buktinya anda boleh lihat sendiri,kadang kala CEO sendiri akan memberi maklum balas di group facebook “Soal Jawab ONEXOX“.
·         Potensi pasaran masih luas dan tersedia – Anda dapat lihat fakta statistik pengguna telefon di Malaysia.Pasaran sangat luas! Bukan sahaja pengguna baru tetapi juga pengguna yang lama anda boleh menjemput mereka menggunakan Onexox!
·         Potensi “repeat sales” yang tinggi & kesetiaan pelanggan – Dengan kadar yang ditetapkan adalah menarik,kesetiaan pelanggan lebih terjamin untuk terus menggunakan ONEXOX!
·         Tidak perlu premis. – Tidak semestinya anda harus mempunyai premis untuk menjadi seorang pengedar ONEXO,tawaran pengedar ONEXOX ini dibuka kepada individu dan juga syarikat yang berminat!
·         Modal rendah! – Untuk melayakkan anda menjadi seorang pengedar onexox yang sah,modalnya adalah sangat rendah berbanding telco-telco gergasi di luar sana! Ianya adalah serendah RM90 sahaja! Rebut peluang ini sebelum ianya kemungkinan dinaikkan pada masa akan datang!
·         Pendapatan tambahan melalui PayHere – Lebih menarik! untuk mereka yang ingin menambah pendapatan tambahan,setiap pengedar onexox yang berdaftar boleh memohon kemudahan PayHere dengan yuran berpatutan yang dikenakan.Dengan menggunakan kemudahan ini,pelanggan-pelanggan anda boleh membuat pembayaran bil-bil ataupun topup telco-telco lain melalui anda!

No comments:

Post a Comment